It's all about bad(or good?) taste

Det blev en lyckad kebab-middag. Det åts, och åts, och åts ännu mer. Som det ska va alltså. :P
Till efterrätt blev det glass och vattenpipa. Ingen kebab-middag är komplett utan vattenpipa. De hör liksom till. Bäst av allt är ändå att jag har kvar mat till imorrn. Nice. :)

Efter middagen gick jag över till mamma och såg på kvalet till Eurovison. Vill inte direkt påstå att alla "rätta" låtar gick vidare, men å andra sidan kan jag inte klaga, för jag röstade inte ens. Men på lördag, då lovar jag att rösta! :) Men jag har inte bstämt mig till 100 % än på vad/vilka...

Usch vad trött jag blev...

Kommentarer
Postat av: Sigurdtanja

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback