Jag hade inte så många par skor...

...som jag trodde, nej.

Har hämtat de sista skorna som var kvar hos mamma nu. Ja, alla utom köksskorna som jag hade när jag gick gymnasiet. De vill jag helt bara förtränga... ;S

Nu när jag har räknat dem så var de inte så många som jag faktiskt hade trott. Var bara drygt 50 par.
Men å andra sidan, hur många par har jag när jag är 30 då? För jag slänger aldrig skor. Hinner ju aldrig nöta ut dem. :P

Imorrn ska jag förmodligen köpa en
matchande skohylla till min hatthylla i hallen. Det betyder att jag har en skohylla över, så det blir perfekt för skorna som inte får plats nånstans i klädkammaren utan bara står på golvet. Köpte också en sån här upphängningsbar förvaringsanordning som rymmer tio par när jag var på IKEA sist. Mycket bra måste jag säga. Ett tips för er med dålig plats för skor och annat!


image322
En del av samlingen.
Lägg märke till att vissa par har kvar prislappen inuti, dvs de är aldrig använda. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback