Jag kan inte rå för det...

...men jag gillar fortfarande Dannys Tokyo.

Råkade slå över till nåt program på fyran ikväll där han sjöng den, och jag kan inte säga annat än att den fortfarande funkar.

Sen gör det ju inte direkt saken sämre att jag är en oerhörd sucker på hans armar, axlar och överkropp i videon. Killar som passar i linne är oerhört snygga i linne, så är det bara.

Att han har en lite läskig frisyr och i vissa lägen är äckligt lik vissa mindre väl valda personer, hey, det får man faktiskt stå ut med.

Ja, och att hans version av Öppna din dörr är det bästa i Idols historia, det håller jag fortfarande fast vid.


image314
Ändra frisyr och vissa drag så är det perfekt. ;P

Kommentarer
Postat av: Erlendjessica

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback