Karies?

Usch vad jag är hungrig. Men det är kanske inte så konstigt, för jag käkade lunch 11.30 och efter det har jag bara fikat lite.
Men jag är usel på att ha mat hemma. Orka, det blir ändå bara gammalt och man måste kasta hälften sen. :P


Och på tal om mat. Jag tror att jag har fått ett hål i en tand. Har haft en yttepytte liten grop(som ett knappnålshuvud) i en kindtand, men tandläkaren sa att det inte var något hål sist jag var där. Det är väl drygt ett år sedan. Nu har gropen blivit lite större, det känns om man petar där med tungan, och dessutom ser det ut som en svart prick. Ett hål alltså. Har aldrig haft hål i de "riktiga" tänderna tidigare, bara i mjölktänderna.
Kanske borde jag ringa tandläkaren imorrn så får det kolla upp det. Tur att jag inte lider av tandläkarskräck. Tycker t.o.m att det kan vara rätt skönt att ligga där i stolen. Jag vet, jag är skum. :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Inte så konstigt att du tycker det är skönt om du aldrig haft ett hål, då gör det inte ont ju! :)

2007-05-28 @ 16:29:51
Postat av: Linda

drommaren.blogg.se, vet inte varför länken aldrig syns.

2007-05-28 @ 16:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback