Kate Moss & Top Shop

Det känns rätt så urvattnat med alla kändisar som gör egna kollektioner. De flesta mindre lyckade, om jag får säga vad jag tycker.

Kate Moss samarbetar med Top Shop.
Det vet nog de flesta redan.
Kate klär sig underbart snyggt i vanliga fall tycker jag. Och visst känns en del av grejerna "väldigt Kate", men jag tycker att det blev lite tråkigt och kläderna känns inte helt genomtänkta, men bättre än Madonnas för HM, det är det verkligen!
Gillade inte alls Madonnas...

Har i alla fall satt ihop en outfit från Kates kollektion som jag tycker funkar både en sommardag, eller en utekväll på stan.
Dock är jag väldigt osäker på skorna...
Inga jag skulle ha valt kanske.

image250


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback