Lite saker att shoppa

Vi sålde ut massa grejer från stugan idag. Är helt sjukt hur mycket (ursäkta uttrycket) skräp människor köper. Men det var ju bra för oss. Vi slipper köra det på tippen och det gav en del cash. Så nu har jag kanske råd att shoppa lite i Finland. ;D


Vad har jag tänkt shoppa då?

Har funderat lite och kommit fram till följande:

Heta heels. Självklart. Skor ska köpas i öst...
Snygga ballerinor. Inte billiga skräpskor alá HM.
T-shirts med tryck. I so love them!
Somriga tunika. Ett måste!
Sprit. Det självklara valet i Finland.

Det är det viktigaste, men jag gråter självklart inte om jag hittar nån snygg väska eller klänning. Brukar alltid sluta med att jag kommer hem med nån skiva eller film och diverse smågrejer också. :P


Sen ska det faktiskt bli kul att träffa släkten också såklart. Min gammelmormor som är 90+ t.ex. Fyra generationer pratkvarnar, oh yes! ;P
För att finnar skulle vara tystlåtna är den största lögnen någonsin...

image287
En bra småsak. Coasters med HIM.

Kommentarer
Postat av: Markiris

Brilliant site. Cheers.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback