Måla köket i string?

Har hållit på att fixa med bord, lister, spackel, färg osv hela dagen idag.

Jag har insett att det inte funkar att slipa bort all färg från köksbordet. Det är typ ett lager färg på, ja, säkert flera millimeter. Därför ska jag måla skivan svart och lacka den blank istället. Tror(och hoppas) att det kan bli snyggt. :)

Har satt fast och grundat listerna runt den forna spaljen i köket. Det blev rätt varmt med allt stök så jag klädde av mig lite. Kom inte på föränn jag var nästan klar att: Hey, jag står på en trappstol i köket i bara string och linne. Jag bor i och för sig en våning upp, men ändå, jag syns ut när jag står där.
Men, men...har inte grannarna bättre saker än att glo på min röv så låt dem göra det då. ;P

Hur som helst tror jag att det blir jättefint med en vit öppning till hallen från köket :)

Nu är det bara att fortsätta måla.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback