Massor av nyttigheter

Hjälpte mamma i stugan idag också.
Nu är nästan allt fixat. Måste bara städas och så.
Skönt! :)


Åkte sedan och handlade lite blommor. Eller blommor och blommor, penseér till balkongen och en kruka rosmarin. Även den ska ut på balkongen med sällskap av lite andra kryddor sen, men det är visst för kallt nu så den huserar i köket för tillfället.

Jag gillar kryddväxter. De är både snygga och användbara. Färska kryddor. Mmm... :D
Blir åtminstone timjan och basilika sen. Mina favoriter, tillsammans med rosmarin då.

image249


Vi har "krattarkväll" i området ikväll. Och ärligt, jag måste faktiskt ta tag i buskarna utanför min lägenhet. Det är världens lövhögar där. Så jag ska leka lite svensson med andra ord. :P

Kanske käka något sedan, och efter det ska jag och pappa åka och hämta mitt nya köksbord.
I like it!
Men förmodligen blir det att fixa så att skivan bli mörkt mörkbrun. Nice! :)

Kommentarer
Postat av: Torsteinalicia

Site was very helpful. thank you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback