Morgontankar

Magont. Aj! Inte skönt. :/

Ska snart en sväng på stan med mami, och sen ska vi och sälja huset på riktigt. Alltså det är ju redan påskrivet och klart, men vi ska träffa köparen på plats och så.
Undra om pappa kommer att lägga bud på huset de sett. Hoppas nästan. :) Det var ganska fint, även om jag föredrar stan. Men det tar i och för sig bara fem minuter in till stan därifrån så. :P
Hoppas i så fall att jag får inreda lite också. I like that! :D

Måste göra mer "viktiga" saker idag. Och jag har seriöst en klump i magen. Vågar jag? Jag måste det. Det går inte annars.
Men förhoppningsvis så blir allt bara positivt. För egentligen är det ju en bra grej. :)

Ja, ja...iväg med mig nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback