New nails

Har fixat naglarna ikväll. De vägrar att växa sig långa och snygga, utan går bara av och skivar sig hela tiden, så jag hade inget val egentligen.
Fake fick det bli. Fake är bra. Fake-hårfärg och fake-naglar. What else? Hm...vet inte. :P

Här är i alla fall resultatet.

 

Vad tycks?


Det är dock lite pillrigt att skriva på datorn än. :P

Vågar inte ge något betyg på det här märket innan jag vet hur bra de sitter kvar, men än så länge känns de bra. Var enkla att sätta fast och jag tycker även att de ser ovanligt naturliga ut mot nagelbandet för att vara "hemma-naglar".

Kommentarer
Postat av: Mari

Oohh...I like it! =D
De ser ändå äkta ut. Ja, förutom tummarna då kanske. Varför ser alltid tummarna så skumma ut?

2007-05-15 @ 22:59:08
Postat av: L8

Jag vet, tumnaglarna ser alltid liksom för stora och fyrkantiga ut. Ska försöka fila lite mer imorrn och hoppas på det bästa. ;S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback