Ny dag, nya tag

Idag har jag egentligen mycket att göra. Mycket viktiga grejer.
Kan inte avslöja allt, men sen kanske. Om allt går som jag tänkt det. ;P

Måste till arbetsförmedlingen också, men det känns mindre viktigt. Hehe... Ska uppdatera mina meriter och sånt skräp.
Men de borde faktiskt vara glada på mig nu. :)


Fick ett väldigt positivt besked när jag tittade på mitt konto också. Och jag har inte ens fått hela min lön än. :) I och för sig får jag nästan ingen lön alls nästa måndad, men va fan, nu är jag ju nästan lite rik. ;P En stund... :S

Det lär ju gå med pengar i sommar.
Först nu då Finland, som i och för sig är "avklarat" och betalt.
Sen Borlänge. Bara festivalbiljetten går nästan på en 1000-lapp. Men vad gör man inte för Timbuk och Pete Doherty(som säkert ändå inte kommer att dyka upp... :/)
I augusti blir det Göteborg och Rolling Stones. Biljetten till det går på mer än 1000 spänn. Och jag lär ju shoppa en del där...
Blir ev att fara till Finland igen i September också. Men bara ev.

Men, men...man lever bara en gång, och då ska man väl fan göra saker också?

image293

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback