Ny mascara

Behövde en ny mascara och tänkte att jag ska testa något nytt. Kör alltid på Dior Show, men har hört mycket bra om Lancomes L'extreme.
Var in på Kicks och de hade Lancome-kampanj just nu.
Till samma pris som bara mascaran kostar i vanliga fall(245:-) fick man även med en prov på Bi-facil -eye make-up remover, 15 ml och Primordiale optimum yeux -smooting eye treatment, 3 ml.
Prefekt! Sånt gillar jag!

Nu återstår bara att se om den är lika bra som alla säger, eller om jag genast måste byta tillbaka till Dior.
Den kan omöjligt vara sämre än Cliniques High Impact Macara, som jag varit otrogen mot Dior med en period nu. Det var ett riktigt snesteg som smular och har sig. Förlåt Dior!


Vad tycker ni om L'extreme?

image323
Det är i alla fall väldigt snygg design på macaran. ;P

Kommentarer
Postat av: Steinaralida

Wonderful site. Please continue this great public service.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback