På speed eller vad?

Saker som ska göras, ska göras på kvällar/nätter.
Fick ett infall nyss och städade köket. Plockade bort saker, städade ur kylen(den var tom men ändå skitig) och diskade.
Vem gör sånt halv ett en måndagkväll/natt?
Jo, jag.

Förstår inte hur pigg jag har blivit på sistone, och varför?
Är det ljuset, det vackra vädret, mitt ökade intag av nikotin eller allmänt damp? Kanske har nån spetsat mitt kaffe med uppåttjack?
Jag vet inte faktiskt. Men skumt är det.


Jag är jättemycket shoppingsugen nu. Vill ha en ny jacka. Helst en snygg jeansjacka. Men det är förmodligen helt omodernt, så vart får man tag i en då? Och vad hände med mina gamla?

Jeansjackor funkar till så mycket.
Skulle funka utmärkt till mina grå stuprör, ett svart linne och de superskabbiga gympa/basketdojjorna som jag hittade hos mamma idag.
Skulle också funka lika bra till snygga svarta jeans, stilettklackar och en vit topp/linne.
Det enda det funka kindre bra till är jeansfärgade jeans, om jackan också är jeansfärg.

Ja, ja...sluta tjata om den jävla jeansjackan nu! ;P

Kommentarer
Postat av: THOWE

jeansjackor är modernt bara så du vet ;)

Postat av: L8

Så tur jag har då. :P Men konstigt att de inte går att få tag i... :/

2007-05-29 @ 18:12:43
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback