Regn. Kval. Kebab.

Man blir trött av regn och mulen himmel. Tidig jag är på att uppfatta saker och ting. :P

Nu ska jag äka ugnspannkaka, måla klart i köket, städa undan och sedan dö framför tvn resten av kvällen. I so need that.
Men förmodligen så hittar jag på något annat projekt. Det brukar bli så. Tv-kvällarna blir bara färre och färre. På gott och ont. ;S

Men imorrn blir det åtminstone en riktig tv-kväll. Kvalet till Eurovison. I so do like it! :D
Eventuellt tror jag att vinnaren kommer från kvalet. Men bara eventuellt, och jag säger inget mer i nuläget. ;)

Har lovat att ha grillafton då också. Underbar nygrillad kebab med ännu underbarare klyftpotatis och den mest underbara kebabsåsen som finns i denna värld. Jag lovar, det är så.  ;P
Kanske lägger jag ut recept sen...

Kommentarer
Postat av: Mari

Hur orkar du med allt du gör? Dygnet har bara 24 timmar om du inte visste det. =P

2007-05-09 @ 19:51:07
Postat av: L8

Jag jobbar ju inte så mycket nu. ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback