Sliskig likör, USA och skitsnack

Håret blev okej. Skiftar lite i lilablåttgrått i vissa ljus, men jag tror att det blir bättre nästa gång jag tvättar det.
Men jag slipper utväxten och färgen blev liksom jämnare. Gillar det nog i alla fall. :)


Fick besök efter hårfärgningen.
Vi såg "Men in trees", åt bönsallad(bara bönor, lök, dressing och fetaost...ingen sallad egentligen. :P), drack mintchokladlikör, rökte massor och snackade skit.
That's fucking life! Eller åtminstone en trevlig kväll. :)


Kom även på att jag vill åka till USA nångång. Det vore, hm...annorlunda. Kanske inte till LA eller New York, men typ Atlanta, Boston, Chicago eller nåt. Vet inte varför, men det var en tanke.
Kanske borde slå en pling till Marc och höra om erbjudandet om New Jersey fortfarande står fast? ;)
Haha...men jag tror faktiskt inte att det gör det. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback