Snart är jag gift!

I natt drömde jag att jag skulle gifta mig, och att vi höll på att planera bröllopet.
Jag hade aldrig träffat hans föräldrar, utan skulle först göra det på vigseln.
Vi funderade också på musik och sånt till bröllopet, och han ville ha nån über-töntig låt, minns tyvärr inte vilken men. :P
Vi skulle också intervjuas i tv inför vigseln.

Men det värsta av allt är ändå att jag inte minns vem jag skulle gifta mig med. Det var nån söt brunhårig kille, som jag tror var yngre än mig. (Vad annars?) Han hade i alla fall jättefint hår. ;)
Tror också att han finns i verkligheten, men jag kan verkligen inte minnas vem han är. :S
Skum.
Vi hann i alla fall aldrig gifta oss föränn väckarklockan ringde. *suck*
Ville ju se hans föräldrars reaktion. ;P


Nä, bara att sticka till jobbet nu då.
Cykeln fick krupp igår ikväll, så det blir att promenixa med Timbuktu på högsta volym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback