Som sagt...

Idag blir det ju att hjälpa mamma med flytten.
Nu har vi åtminstone snart gått igenom alla grejer och kommit fram till vad som ska vara kvar. Sen återstår det "bara" att städa och försöka sälja en del grejer.

Måste ändå säga att det lättar mitt dåliga samvete något att hjälpa henne med stugan, efter allt hon gjort för mig alltså. Fast som hon säger: Man hjälper sina barn så länge man kan, sen är det deras tur att hjälpa och ta hand om en.
Kalla mig gammelmodig eller osvensk, men jag tycker faktiskt att det är så också. Som det känns idag i alla fall skulle jag aldrig kunna sätta min föräldrar på något hem och sedan skita i dem bara. Har sett alldeles för mycket övergivna gamlingar. :(


Ska se om jag ska försöka pimpa en väska senare idag. Har en lite idé. Hehe... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback