Take off your silver spurs and help me pass the time...

Det blev en promenix i alla fall. Gick först en vända själv men kom sedan på att jag skulle hämta upp lite sällskap på Skiftes. Som tur var hade han inget vettigare för sig så, inte för att han direkt är nån promenerare men. :P

Hade helt glömt bort att vi har en strandpromenad på A-torp, men vi hamnade där. Älskar vatten, så det var underbart att promenera där i lätt lätt duggregn. Ni vet sådär så att det knappt känns, annat än att luften blir fuktigare. Vi gick upp längs grusstigarna och tittade på hus. Jag hade helt glömt att det finns villor där nere också. En hel del fina faktiskt, gömda bakom hyreshusen. Ganska häftigt tycker jag...

Ja, när vi kom tillbaka var jag helt slut och tyckte att det kunde sitta fint med en till drink, eller två. Sagt och gjort, mer drinkar! ;)

Sen såg vi Chocolat på tv. Har sett den förr, men gillade den inte direkt då. Men nu gjorde jag faktiskt det. Det är en fin film med bra budskap. Och faktiskt så blev jag lite kär i Johnny Depp. Han är
riktigt läcker i den filmen! Påminner en del om Ville i den här videon faktiskt...
Åter till filmen i alla fall. Älskar deras romans i den. Den påminner om en jag hade för några sommrar sedan. Eller romans är en överdrift, men jag kommer aldrig att glömma den killen. Det är ett som är säkert...

Ja, och nu sitter jag här. Borde egentligen inta sängen. Har en lång dag framför mig, men jag är inte trött och jag vill inte vara oförskämd. Stannar nog uppe ett tag till och drömmer om framtida sommarromanser och snackar allmänt strunt. Så får det bli!

God natt!


image284
På tal om Depp...
Hur härligt ser det här inte ut? En perfekt sommarmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback