Wood or Hood?

Fan vilken dålig människa jag är.
Hade (som vanligt) massa saker jag borde uträtta idag, men vad gör jag istället? Jo, jag sover till nu! Till elva en onsdag!?
Jag antar att det skulle vara bra för mig med lite mer jobb. Men det värsta av allt är att jag inte har en enda fucking dag inplanerad på fyra veckor nu. Fyra veckor! :S
Money, money...inte direkt. :S

Men förhoppingsvis får jag jobba lite hos pappa. Problemet är bara att hans företag(visste inte ens att det var ett företag föränn nu men... :P) sysslar med skogsverksamhet. Och jag + skogen = en väldigt dålig idé.
Jag är rädd för det mesta som finns där, och tycker inte ens att det är kul att pyssla med sånt.
Haha... :P Men bättre än ingenting i alla fall.


Nej, bara att grabba tag i penseln igen och kladda färg över hela mig.
Sånt tycker jag är kul däremot! :)

Kommentarer
Postat av: Adam Sandler

Great site, keep up the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback