15 eller 35, det funkar ändå

Urk! Har ont i huvudet. Vad är oddsen för migrän imorrn? Ingen högoddsare i alla fall... :/


Har sett tv hela kvällen. Och jag har insett en sak.
Nej, det är inte att jag är tv-beroende, för det vet jag och alla andra redan. Old news!
Okej, det jag kommit fram till är kanske heller ingen nyhet...men jag känner ett riktigt begär nu. Såg nämligen Greys Anatomy där
Chris Lowell gästspelade som en ung hottie som de äldre tanterna(?) dregglade över. Han var visst intresserad av någon av dem också. 
Hur som helst, jag tycker inte att Chris är särskilt het egentligen, men vad jag insåg är att jag verkligen är i desperat behov av en ung snygging nu!
Visst, jag har toy, och det är väl kul och bra, men måste han alltid vara så förbannat mogen och vuxen för sin ålder? Det enda omogna han gör är att sova jämt, men annars är han fan mycket smartare och vuxnare än vad jag är, och det är inte okej. Jag vill ha en het, lagom omogen hingst, ska det vara så jävla svårt?! :P
Eller bara nån ung snygging som lite ögongodis då och då, men alla sånna har försvunnit. Var? Tell me!

Haha...inser att jag låter som en patetisk och desperat gammal kärring med åldersnojja, men kanske är det så också...
Men då vill jag tillägga att det förmodligen bara är hormoner som spökar nu med, för jag har sett en riktigt läcker 35+are idag också. Och det funkar också! Grr... ;P

Kommentarer
Postat av: Teg <3

Mmm... Unga pojkar är verkligen najs ;D Kan inte gymnasiekatalogen komma snart... ;/

2007-11-15 @ 08:18:33
Postat av: L8

Ja, det tycker jag verkligen! Frågade brorsan igår...men inte. :/

Postat av: Twenty 7

Very useful information. Thank you!

2010-09-13 @ 12:10:30
URL: http://twenty-7.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback