All right fellas, Let's go!

"Then she whispered words like he'd never heard
That made him all shudder inside
"

Idol. Jag tror att Andreas åker. Fast jag tyckte seriöst att Maries första nummer sög fetast. Det lät bara falskt och hemskt. Bäst var helt klart Daniels andra, Living on the Edge. Underbart!
Men vad vet jag...jag är ju i princip helt tondöv. :P
Och man vet ju aldrig med det där programmet.

Själv laddar jag upp med
glamrock ala Sweet ikväll. Mycket bättre uppladdning kan man inte hitta!
Eller uppladdning inför vad?
Jag tänkte tända vattenpipan, värma på lite glögg och vänta på att J kommer hit.
Multikulti is the shit! För vem sa att glögg, vattenpipa och Sweet inte skulle kunna passa ihop?


image661


Vad pipan innehöll den gången mina ögon såg ut så här när jag rökte, det framgår inte...
Men jag var jävligt blond(och blek) på den tiden!

Kommentarer
Postat av: Sogblog

Interesting site. Worth the visit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback