Ändrade planer

Det blev inte alls nåt glöggande hemma hos mig. Orkade inte diska bort efter middagen så vi drack latte på Waynes istället. Ovanligt? På nåt jävla vis hamnar jag alltid där ändå tillslut. :P

Vi snackade om allt från otrohet till framtiden, rasism, helgens fester och tillsist kom vi in på pinsamma minnen och misstag. Anledningen till det var att just ett sådan kom dit och fikade ikväll. Varför var han tvungen att göra det? Det var sjukt länge sen jag sett honom och nu har han börjat ploppa upp här och där. Usch!

Nu lyssnar jag lite mer på Moneybrother och tänkte se Boston Tea Party snart.
Nice.



Kommentarer
Postat av: Linnea

alla vägar leder tillslut till wayne's, så är det bara.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback