Back again

Ja, det gäller både mig och snön. *suck*
Kom i och för sig hem från Stockholm redan i torsdagskväll, men har blivit förkyld och vart så jävla trött att jag inte ens en gång har slagit igång datorn föränn nu.

Men det var bra dagar. Verkligen.
Massvis med shopping. Hittade till och med en hel del julklappar. :) God mat, bla. trerätters som jag var mätt på i typ två dagar. En superbra stand-upkväll på Intiman med Magnus Betnér supportad av Martin Soneby, som också var jättebra. En tur till Rinkeby och en promenix till Moderna Museet.
Ja, sen minns jag inte så mycker mer just nu. :P

Men, shopping mm kommer sen.
Nu måste jag göra mig klar för jobbet.

Och ikväll blir det ytterligare en middag ute. Min mosters man har fyllt år, och det firar vi alltid med middag.
Mums! :)
Hoppas på lite god dricka också. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback