But you don't really care for music, do you?

Min sena kväll/natt resulterade i att jag försov mig imorse. Inte så att jag kom försent till jobbet, utan så att jag var tvungen att stressa och inte ens hade tid att sitta ner två minuter.
Usch, I hate that!


Var på lagret sen hela dagen. Rätt så skönt att kunna skvallra utan att nån kund råkar höra det. :P Och tiden går faktiskt oerhört fort där inne. Man har ju liksom saker att göra hela tiden så.


Slutade fyra och tog en fika med Bea på Waynes. Vi hann även med en kortis i några affärer. På Åhlens köpte jag små söta ljuslyktor i guld till badrummet, ungefär två sekunder efter att jag sagt: "Jag har då så många ljuslyktor, det är verkligen inget jag behöver mer av." Men de var så söta att jag inte kunde motstå. :P


Var förbi mamma en sväng före jag for hem också. Fick ett gäng glöggmuggar eftersom att hon nyss städat bokyllan och ville bli av med lite. Glasmuggar fån Nils Johan. Nice. :)
Brorsan tvingade också på mig boken Ett öga rött. Har för mig att jag läst lite ur den i skolan, men jag minns inte. Tydligen skulle den vara bra, så det är väl bara att börja läsa. Som jag brukar säga, jag lär inte bli dummare i alla fall.


Men nu ska jag inviga min nya vattenpipstobak med äppelsmak och glo på Ugly Betty och Husfruarna. Börjar vara lite less på den med blandade frukter så jag tror att äpple blir bra. Köpte den i Rinkeby till ett svinbra pris. Hur kan sån tobak vara så jävla billig jämfört med "vanlig"? Dessutom räcker den mycket längre...
Och på tal om tobak var jag duktig och struntade i mitt infall att köpa cigg på Ica idag. Det såg så frestande ut...


Förövrigt så är jag fortfarande lite smått besatt av
den här låten. Den är så fin...

"Well I've heard there was a secret chord
That David played, and he pleased the Lord
But you don't really care for music, do you?"

Kommentarer
Postat av: Jakeregenesis

It is the coolest site,keep so!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback