Cigaretter gör dig skallig

Nu varnar forskarna för att män kan bli skalliga av att röka. Och att man bör sluta röka om man har börjat bli tunnhårig.

Man kan också bli tunnhårig av griskött. Men det står inte där.

Vad som däremot främjar hårväxten är öl. Hur många skalliga alkisar har ni sett? Nej, just det...

Varför jag ens bryr mig?
Jo, för det är min absolut största skräck att bli tunnhårig.
Och min blivande man kommer inte att få röka eller äta griskött, men däremot dricka en jävla massa öl. Han ska heller inte få bli tunnhårig, så det så!

Haha...nej, nu driver jag. :P Men en man med bra hårväxt har helt klart en fördel...

Kommentarer
Postat av: Aboutreaper

love the web site lots of luck love to see more poems

Postat av: Rikardelsa

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2010-05-24 @ 13:51:09
URL: http://rikardelsa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback