Come on baby show me what that loaded gun is for

Har städat, handlat lite och varit social med mamma och mormor idag. Dvs, inte så mycket. Men det kan vara skönt det med. :)


Håller på att göra rotsaksgratäng nu, till det blir det pannbiff. Underbart gott om jag får säga det själv! :)
Hittade även massa julgott i affären, så jag tror att jag ska tjuvbörja med det ikväll... Bea kommer på besök sen så jag tänkte att lite glöggsippande och pepparkaksätande kan vara på sin plats. Köpte även lite kokos-lokoum. Mums! :)


Dagens låt: Cher -
Just like Jesse James

"Struttin' into town like your slingin' a gun
Just a small town dude with a big city attitude
Honey are you lookin' for some trouble tonight"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback