Den där snubben med fula glasögon, vem är det ens?

Jag blir så förbannad!
Nu verkar det helt plötsligt inte som att Leo kommer att ha premiär i den här pisshålan i helgen. Om det ens kommer att visas här överhuvudtaget... :/
Nej, det enda som de är snabba med att ha premiär på här är typ barnfilmer eller pissiga Hollywood-filmer, gärna med inslag av lite fantasy och töntiga scener.
Men om man inte vill se Harry Potter utan en svensk film om gatuvåld, då går det helt plötsligt inte så bra. Jag undrar bara vart världen är på väg när en töntig barntrollkarl med fulaste glasögonen ever proriteras framför en aktuell sammhällsskildring om tragik som händer i vårt samhälle hela tiden. Nej, nu lät jag på tok för seriös...men ja, ni kanske förstår vad jag menar.

Nu kommer jag att sura hela dagen över det här. Bara så att ni vet! :P

Kommentarer
Postat av: Sigbjornalicia

I kinda like it. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback