Den värsta dagen på länge

Hela den här dagen har varit piss!

Det började med att jag skar upp halva fingret med en slö mattkniv det första jag gjorde när jag började jobba. Fett nice med blod överallt...

Hade feber så jag tog rätt så tidig lunch/middag för att vila mig lite. När jag satt och åt min crapiga skräpmat, för att jag är för lat för att laga egen, så kom chefen in och ville prata. Och ja, det slutade med att jag blir av med mitt jobb 1:a december. Anledningen är tydligen att vi har för många anställda på deltid, så reginonschefen har bestämt att mitt vik inte blir förlängt till i maj/juni som det var sagt från början. Mina timmar ska istället delas upp på resten av personalen.
Jag blev så ledsen och arg att jag satt och grinade i typ en timme i personalrummet. Och jag kan säga så här, jag gråter ALDRIG i närheten av nån och absolut inte på jobbet.

Jag är förbannad för att det kom så plötsligt att jag inte ens har en plan b, och med min feta a-kassa kommer jag förmodligen att måsta leva på soc eller tigga av pappa. Jag vägrar! Jag ligger inte samhället till last eller tigger. No fucking way! Då langar jag hellre(som mamma föreslog :P) eller prostituerar mig. Vad fan som helst som är ett jobb!
Mina planer som bestod i att när mitt vik skulle gå ut i maj så skulle jag dra till Köpenhamn ett tag och sen söka jobb, alternativt plugga går helt i stöpet. För det första så vill jag inte åka dit i december, utan på våren/försommaren och jag kan heller inte söka nån utbildning nu. Och vad vill jag jobba med? Det vet jag inte...

Men jag försöker se på det positivt. Jag "slipper" mitt jobb som jag ändå tröttnat på och jag måste ta tag i mitt liv och söka massa jobb och göra nya saker. Men det är jävligt skrämmande också...

Fitta också!

Kommentarer
Postat av: Mariusrebecca

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback