Det var tider det

Blev en lång dag idag.
Först jobb 10.00-19.30. Och idag var det verkligen supermycket folk, och hur mycket som helst att göra. Sista två timmarna var vi bra två stycken, men egentligen hade vi nog behövt vara minst tre. Sånt är jobbigt. :/


Med ömmande fötter och ett oerhört förvirrat sinne åkte jag upp till isladan direkt efter jobbet. Kom in just när de släppte ner pucken i andra. AIK ledde då med 2-0, men efter att jag anlänt så förlorade de med 2-4. Illa...
Förmodligen var det mitt fel också, för jag hade lånat pappas sittplats som är rakt ovanför hemmalagets spelarbås. De blev väl lite distraherade... Haha... ;P
Fast egentligen tror jag att det var tjejen/kvinnan(?) ovanför mig fel. Hon skrek hela tiden med gäll röst, vad som än hände(och inte hände). När det höll på att bli mål, men egentligen var långt ifrån så skrek hon ja långt före...och så missade spelaren målet. Dessutom använde hon skruttarns som svärord. Bara en sån sak... Jag menar, vad är det ens för ord? Och som svärord...hjälp!
Men jag fick i alla fall se Kåberg igen, och det var det ju värt!


Kom hem först 10.30 och sen dess har jag suttit vid datorn med en stor kopp varm choklad och bara värmt mig.
Ja, och så blev jag påmind om gamla tider. Gamla Hammarbyminnen med andra ord. Råkade se att
Ejdepalm spelar i Luleå nu. Och vad hände egentligen med Elias Abrahamsson? Ingen som vet...


Den här killen och hans greköppning minns vi i alla fall!
Och hur rätt hade vi inte om hans alkoholvanor redan från första stund? Och hans AIK-keps... ;P


image668


Kommentarer
Postat av: Teg <3

Skruttarns vad het mr Grek-öppning är ;D lol.
Det är egentligen så jäkla sjukt att vi hade rätt om honom...
Minns inte ens vad det var som gjorde att vi trodde att han var alkis. Var det bara kepsen? :P

2007-11-28 @ 07:59:17
Postat av: L8

HAHA...tydligen använder fler det där ordet. ;P
Men var det inte när vi såg honom på stan nån gång och han såg helt borta ut? Eller så såg han bara allmänt alkholiserad ut jämt... :P
Men jag undrar fortfarande hur hög promille jag hade på Coop-festen. Jag tror fan det var i samma klass som han. Men jag körde å andra sidan inte bil heller. ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback