"Don't question why she needs to be so free...

...She'll tell you it's the only way to be
She just can't be chained
To a life where nothing's gained
And nothing's lost
At such a cost"


Skulle stiga upp tidigt idag hade jag tänkt. Precis som igår...och dagen där före.
Men jag låg och läste jättelänge och sen pratade jag med toy i telefon. Jag trodde att han förstod, men han vill kanske inte förstå? Hade nästan lust att säga åt honom att han skulle lyssna på
den låten, speciellt raderna här ovanför. Då kanske han skulle förstå. Men det kom jag såklart inte på föränn nu på morgonen.
Varför måste man bli seriös bara för att man "dejtat" ett tag? Jag förstår det inte i alla fall... Ibland tror jag att jag beter mig mer som en kille än många killar jag träffat. Hm... :P


Idag ska jag mest pyssla hemma. Byta till julgardiner, tvätta, diska och kanske även ta fram lite andra julsaker. Typ dukar, ljus och kanske lite annat pynt. Jag gillar att julpynta. :) Det är nåt som har kommit sen jag flyttade hemifrån, innan hatade jag julpynt. Men det ska inte vara tomtar och skit. Tomtar avskyr jag!

Bäst att börja kanske!


image651

En jul i Köpenhamn vore inte helt fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback