En kort roadtrip

Med risk för att jag inte kommer att hinna blogga nåt imorrn så gör jag det nu istället. Det kommer nämligen hantverkare till mig på mogonen, och just till mitt sovrum där datorn står. Känner inte direkt för att sitta här då, jag menar de är ju inte ens snygga. :/

Sen åker jag in till stan för att låna mormors bil, och ja, sen bär det av till Lövens förlovade land aka. Umeå.
Men jag ska inte dit för att träffa toy, utan jag och Matilda ska dit och checka ännu hetare grabbar i form av läckra hockeyspelare. Hehe...
Har faktiskt saknat vissa förbannat mycket... ;P

Ja, förhoppningsvis hinner vi med lite shopping och nåt att käka också. En trevlig dag får vi hoppas på med andra ord! :)

Kommer inte att sova hemma sen heller, och på torsdag jobbar jag hela dagen...så ni hör förmodligen inte av mig föränn på torsdagskväll. Men det ska väl gå bra? :P


image659

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback