En lååång dag

Idag har det verkligen varit fullt upp. Började dagen med att åka in till stan 7.20 för ett möte på jobbet. Direkt efter mötet började jag jobba, och jobbade tills jag kom hem drygt 19.20. Dvs en nästan 12 timmar lång arbetsdag. Trött är jag!

Dessutom var jag förbi mamma efter jobbet med en klänning som jag hade tänkt att hon skulle få sy upp lite inför morgondagens fest.
Blir först fördrink direkt efter jobbet, sen käka ute(jobbet bjuder), lite mer party med Singstar hos en annan kollega och efter det utgång. Jag kommer att vara så förbannat trött och överförfriskad. Det vet jag redan nu. En lyckad kväll med andra ord. Haha...

Däremot är jag jävligt skraj att det ska spelas pissmusik som jag inte alls blir partysugen av. Har hört ryktas om E-types nya. Får rysningar, och inte av den trevliga sorten... :S Hatar sån meningslös musik.
Men jag tänker smuggla med
lite bättre musik att åtminstone peppa mig med på jobbet på dagen...hehe. Det är fördelen med att öppna butiken på morgonen. ;P


image647


"Well I never said it was clever..."



Kommentarer
Postat av: Tomsigrid

Thank you for the resources. Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback