En libanesisk överdos?

Ikväll kom min libanesiske vän J på besök. Känns som att det är hur länge sen som helst vi sågs sist, så det var verkligen en trevlig överraskning!
Ännu bättre blev det också då han hade med sig mat från sin pappa. Libanesiska köttbullar typ...med jättegod kall sås. Hans pappa är verkligen skitbra på att laga mat. I love!

Vi måste ha en kebabkväll snart! Hemlagad kebab med världens bästa kebabsås, vattenpipa, god dricka och skön musik. Speciellt nu när jag (äntligen) köpt mer vattenpipstobak. Äppelsmak. Mums! :)

Sen såg vi min tredje favoritlibanes på tv. Min andra favoritlibanes är
Josef Fares, som jag förövrigt nästan sprang in i på Söder tidigare i veckan. Han var t.o.m. snyggare i verkligheten, hur det nu kan vara möjligt?!
Men ja, min tredje favoritlibanes i alla fall...Hamza i Andra avenyn. Jag vet, han verkar inte särskilt trevlig där, men jag tror egentligen att han är en schysst kille med en hård fasad. Haha...varför ska jag överanalysera allt? Han är snygg i alla fall! Det räcker för mig i det fallet. Och i de senaste avsnitten visade han lite hud. Grr... ;)

Men jag förstår mig inte på Kim. Han är bara sur och har så töntigt ful snedlugg. Nej, sluta tjura och visa lite mer bögaction tack!
Samma sak med Jossan, kan du le nångång? Surf*ttor är vad hon och hennes mamma är.
Ja, sen har vi ju peddoläraren som ligger med en elev och fantiserar om en annan, den allergiske tönten som knullar sin fostersyster, den iq-befriade älskaren som förhoppningsvis inte är med mer i serien och mostern som knullar sin mördade systers föredetta man som suttit inne nio år och har en son som blivit bög(eller bi eller vad han nu är) och sätter på killar på skolan.

Som sagt, en massa sex och sköna karaktärer hit och dit. Jag tycker synd om er som missat serien. ;D
Vad gör ni på söndgaskvällarna som kan vara bättre?


image617
En av mina Libanon-favoriter(till höger).
Hett...

Kommentarer
Postat av: Teg <3

Håller med om att det var på tok för lite bögaction... ;(

Kan inte förstå vad som är viktigare än Andra Avenyn på en söndagskväll :O De som inte ser det kan ju inte ha nåt liv! (eller är det kanske tvärt om :((
)

2007-11-05 @ 07:39:53
Postat av: L8

Haha...nä, det är vi som har liv. ;P

Postat av: Teg <3

Tur då :P
Skulle gärna haft Liv också... Jag tycker nästan att han kan medverka i en gay-porrfilm ;D

2007-11-06 @ 11:35:49
Postat av: L8

Oh yes! Han är het som få. ;)

2007-11-06 @ 14:40:27
URL: http://kamphund.blogg.se/
Postat av: Rayanmonika

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2009-07-15 @ 10:08:30
URL: http://rayanmonika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback