En till vanlig dag

För första gången på länge vinner AIK. Helt otroligt om ni frågar mig, men så blev det i alla fall. Dock bara med ett mål, men va fan...bättre än inget.
Såg faktiskt första halvan av matchen hos en kollegas föräldrar då jag väntade på bussen hem. Men det är konstigt att se det på tv sådär. Inte samma sak alls...


Har inte fått arslet ur och städat badrummet än, men jag ska göra det ikväll. Jag lovar. ;P
Valde mellan det och att dö framför tvn, men det var inget bra på tv...som tur var.


Helgen då?
Jobbar precis hela helgen. Stängning imorrn och sen hela lördag och även söndag, då jag i vanliga fall brukar vara ledig. Men det är bra. Blir ju officiellt arbetslös igen på måndag så.
Imorrn kväll blir det nog mest att mysa med lite glögg och godis framför nån bra film eller nåt. Det brukar vara ungefär det jag orkar fredagskvällar så. :P
Sen på lördag har jag pysselkväll. Julgransbollar och julkort ska tillverkas.
På söndag blir det förhoppningsvis middag och bio med pappa och brorsan. Vill se Josef Fares nya, Leo. Och jag hoppas att den har premiär även i den här hålan på fredag. Men det ser faktiskt ut så. Och redan nu är jag sugen på restaurangmat. Hehe...
Sen får vi se om jag förlänger helgen lite med en Umeåtripp i början på nästa vecka. Men jag är asfattig just nu, så i så fall måste jag typ lifta eller nåt. Men det löser sig...


Ja, nu var det ju badrummet då... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback