Fotbollsgalan 2007...i min värld

Bäst: Zlatan och Micke på scen samtidigt. Lovely!
Sämst: Att jag vet noll om fotboll.
Konstigast: Varför utses årets målvakt först? Det är ju i princip det viktigaste priset.
Roligast: Att killarna ofta är mer feminina är de väldigt manliga tjejerna.
Snyggast: Rami, Zlatan och Persbrandt såklart!
Ny regel som borde införas: Är man inte där borde man inte få pris heller.
Fråga 1: Varför finns det ingen hockeygala då Sverige är mycket högre rankade i hockeyvärlden?
Fråga 2: Varför ser jag fotbollsgalan då jag är totalt ointresserad av fotboll? (Svar:För att jag gillar snygga karlar...)


image642

Rami med sin boll...

image643

...Och Zlatan har två fina bollar.
(Fast vill han hellre byta dem mot bröst? Det ser nästan ut så...)

Kommentarer
Postat av: Kjartanjenny

nice site keep it up ok


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback