Gravid?

Skulle jag inte veta bättre så skulle jag tro att jag gått och blivit gravid. Får värsta må-illa-attackerna helt oförberett, har ont i magen, konstigt humör och ja, på morgonen är det värst.
Men nu är jag inte gravid.

Kanske är det nån magkatarr igen. Men det känns inte så. Stress kan det heller inte vara, för när stressar jag?
Jag tror att mina oerhört sunda vanor är orsaken. Säg en sak som jag äter som inte framkallar halsbränna? Och min teori om att ren sprit är bättre än typ öl och cider för magen, vad är den vetenskapliga grunden för det? Att se sport på tv är samma sak som att motionera själv, eller hur? Och sen när blev en påse ostbågar en vettig middag? Sömn ska vi inte ens tala om, det får bli när jag hinner och känner för det...dvs inte så ofta och inte så mycket.

Jag är ingen läkare. Men i det här fallet tror jag faktiskt att jag kan diagnostisera mig själv...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojdå? vad hoppas du på?

Postat av: L8

Va? Nej, jag är ju inte gravid. Det vet jag. Och jag hoppas definitivt inte på det heller.

2007-11-24 @ 22:48:08
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback