Greköppning is tha shit

Ibland är jag så störd och hormonstinn att jag blir rädd för mig själv.
Ikväll när jag låg och halvsov i soffan framför Idol var en sån gång. Låg där och började mer och mer tänka på att Peter Jihdes greköppning var riktigt het. Haha...det är INTE normalt!
Men jag skyller som sagt på mina hormoner, och det är jävligt tur att toy kommer hit imorrn. Fast, det kanske är synd om honom. :P

I övrigt så måste jag säga att disco verkligen inte är en favoritgenre. Det är mest töntigt tycker jag!
Nej, då lyssnar jag hellre på
50 cent ikväll och flashar lite bling-bling.

Sugen på julmust är jag också!

För er som inte vet vad en greköppning är(har nån missat det?), så är det en alldeles för uppknäppt, gärna lite sliskig skjorta, med ett hårigt bröst under. Så då vet ni det. :P

Kommentarer
Postat av: Newsthings

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2008-02-18 @ 22:09:06
Postat av: Amirdiana

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback