Ibland ändras saker

Jag kräktes lite(säkert bara för att vi pratade om hur sällan man spyr idag) och drack en dubbel Samarin. Mådde fortfarande lite knas...tills jag helt plötsligt blev jättepigg igen!

Så nu har jag diskat bort Mount Everest, plockat av arbetsbänkarna och plockat fram lite julsaker i köket. Blir så mysigt!  (Fast jag känner mig enormt svennig när jag tycker sånt... :P )
Nu fattas bara doften av glögg och hyacinter.

Ska väl försöka få fram resten av sakerna imorrn. Ev till och med julgranen. Och sen nästa lördag så är det pysselkväll hos mig. En årlig jultradition.

Men just nu ska jag bara softa lite, lyssna på
Lundell, prata med K och leva i cyber ett tag.
Imorrn är det jobb.


image664

Lite julfeeling sådär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback