Ibland funderar jag...

...hur jag riktigt tänker.

Såg en video med Gavin DeGraw idag. Det fick mig att börja tänka på ett ex. Ett ex som fan såg ut som en mix mellan Gavin och Eric Mabius. Kanske en lite yngre Eric, inte Ugly Betty-Eric utan mer en L word/
The Crow-Eric. Men hur som helst, han såg med andra ord jävligt bra ut.
Dessutom var han finne. Ingen finlandssvensk eller halvfinne, utan helt jävla finsk. Bra kindben och het blick. Ni vet.

Nu är han egen företagare och bor i ett stort fint hus i södra Finland med sin nya flickvän(fru?) och deras barn.
När vi var tillsammans var han en vanlig ghettogangster som jobbade som bilmekaniker.

Det var jag som gjorde slut.

Hur fan tänker jag ibland?


image641



Kommentarer
Postat av: Christomine

Great site and interesting informations. THX!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback