Idag leker jag pundarkärring istället

Som sagt, oddsen för migrän gav inte mycket pengar. Och ack så rätt jag hade. Har spytt och haft mig på morgonen, och nu sitter jag här hög som ett jävla hus av att överdosera knarkpiller. Men vet ni vad? Jag har fortfarande ont i huvudet och mår illa. I so fucking hate it!

Dessutom hade jag planerat in en riktigt effektiv dag. Skulle en sväng på stan och göra ärenden. Tvätta massor. Baka matbröd och laga upp lite matlådor. Testa att göra egen baklava. Söka jobb.
Men nu sitter jag istället här som en jävla pundarkärring med skitigt hår, flagat nagellack, skabbiga kläder, blåmärken på överarmen efter lagerarbetet i tisdags, ofokuserad blick och gammal smink från igår runt ögonen. Så jävla hett alltså! Not...

Och imorrn eller på lördag hinner jag heller ingenting. Imorrn jobbar jag 8.00 - 19.15, och på lördag är det jobb följt av middag och utgång. Längtar, men ändå inte. :/

Nej, dags att dö en stund till i soffan och kanske eventuellt klä på mig lite vettiga kläder sen. Crap!

Kommentarer
Postat av: Pederoliwia

Lots of great info, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback