Jag håller på att bli dement

Det blev en trevlig kväll igår.
Jättegod mat! Grillat kött med rödvinssås.
Och efter restaurangen blev det som vanligt att vi åkte vidare till min moster och åt efterrätt där. Två tårtor, glass, hallon, kaffe och massor av mumsiga likörer. Som det ska vara alltså! :)
Det finns förmodligen inga bättre kalas än de som är uppe hos dem. Just eftersom att de är så generösa med drickat. Hehe...
Men när jag var yngre tyckte jag att deras bjudningar var skittråkiga och snobbiga. Men hey, man ska inte döma folk bara för att de har flera kristallkronor i alla rum. ;P

Däremot glömde jag mina nya Monki-skor på restaurangen. Jag vet att det låter helt sjukt att glömma skorna, men de var faktiskt mina extra skor som jag hade jobbat i, och sedan lagt i en påse som blev kvar på restaurangen. Som tur var fanns de i alla fall kvar där, så jag får åka in och hämta ut dem imorrn typ. Haha...klantskalle!


Idag ska jag bara vara hemma, pyssla och städa lite, och framförallt bota min förkylning.
Har en lång arbetsvecka framför mig. Hela fem dagar. Haha...en normal arbetsvecka för andra människor med andra ord. :P
På lördag ska ja t.o.m. återvända till min gamla arbetsplats, restaurangen, för några timmar. Var hur länge sen som helst, men jag saknar det lite ändå. En hat-kärlek sådär.

Kommentarer
Postat av: Sanderelina

Keep up these useful pieces.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback