Jag har en så jävla bra sångröst

Har varit hos mamma ikväll efter jobbet. Käkat dinkel-pannkaka, lyssnat på The Cure med brorsan, druckit en halv pet-flaska med Country Lane, sjungit falsksång och kännt mig allmänt lullig och alkis.

Satt och snackade om en bild jag sett på Pete där han såg rätt så lodad ut, samtidigt som jag sippade på Ramlösa-flaskan med spriten. Min bror tittade snett på mig och pekade på flaskan. Kanske hade han rätt, för kanske är det lodat att dricka likör direkt ur flaskan. Speciellt ur en flaska där det inte ens hör hemma. Men hey, what to do, då man inte orkar hämta ett glas? ;P

Nu ska jag nog snart sova, för jag är helt slut i skallen.

Och imorrn är det städning som gäller.


image634

Let's call it a night, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback