Let's just call it an addiction

Nu har K åkt till sin bror igen. Men han kommer igen ikväll. Kul det! :)

Jag är som sagt tv-beroende, big time just nu. Igår hos mamma såg jag Babben & Co. Inget program jag brukar se egentligen, men igår var min absoluta fotbollsfavorit där. Han är nästan snäppet bättre än Zlatan. Mannen vi talar om är målvaken
Rami Shaaban.

Killen är alltså 50/50 finne och egyptier, muslim och fastar under ramadan även fast han spelar fotboll samtidigt. Det enda som inte går ihop är att han är nykterist och finne. How the hell? Det funkar inte i min värld.
Hur som helst verkar han vara en riktigt skön och trevlig kille, med bra gener och stora bruna ögon!

Men ni kan se själva. Spela fram till ca 26 min om ni inte orkar se resten.
Och imorrn är det fotbollsgalan. Orka?


image636

Kommentarer
Postat av: Victoria

Fin blogg :)

Postat av: Rebecca

Ja, jag såg honom hos Babben och co igår, fett skön kille :)

2007-11-11 @ 14:20:54
URL: http://beccasvarld.blogg.se
Postat av: Sveinalbertine

Great site keep up the good work

2009-01-08 @ 12:12:44
URL: http://sveinalbertine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback