Lite ego är jag kanske ibland

Blev att vara hemma från jobbet idag också. Febern vägar verkligen att ge med sig! Men det är inte sådär jättehög feber, utan mer att så fort jag gör nåt så stiger den.

Det värsta med att vara hemma och vara sjuk är att lägenheten förfaller något så jävulskt. Man är hemma, men samtidigt orkar man inte städa bort något efter sig. Fett med nice...not.
Men jag ska i alla fall diska innan det är dags för sängen, det verkligen måste jag!

Jobb imorrn då (förhoppningsvis) och jag antar att jag kommer att vara rätt död när jag slutar. Samma sak på fredag, stängning då också. Blir nog inte mycket till helgfirande för mig efter det. :/
Det jag har inplanerat i helgen är lite jobb, fika med Matilda och förhoppningsvis besök från Umeå. Men det är på lördag. Och på söndag har jag bjudit hit pappa, Ewa och min bror på farsdagsfika på kvällen. Billigare att baka nåt än att köpa present. ;P

På tal om umeåbor och presenter... Hur ska vi göra med julklappar? Alltså jag vill ju gärna ha en present av honom(gärna supersnygga underkläder ;P) och jag ger honom gärna nåt också. Men då tror han säkert att vi är seriösa, och det vill jag inte.
Haha...nej, vilken hemsk människa jag är. Då är det nog bättre att jag köper mina egna underkläder. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback