Lite viktig idag

Sitter och sörplar dagens första (och alldeles för starka) kanna kaffe. Dessutom utan mjölk, då den hade fått egna ben och vandrat iväg... Usch!
Behöver morgonkaffet för att överhuvudtaget kunna lämna fosterställningen och inte bli hur ils som helst. Beroende? O, ja! Men sen är jag alltid(?) fit for fight så! :)


Idag är det alltså storhandling som står på schemat. Fylla på kylen och frysen. Jag gillar att handla mat, det är avkopplande. Så länge det inte innebär att kuta in på Ica på lunchen, då är det mest bara stressande.


Får se om jag ska fortsätta samla vuxenpoäng sen och baka lite bröd. Var hur länge sen som helst jag gjorde det. Är inte ens säker på att jag gjort det sen jag flyttat hit. Det är dags med andra ord!


Ibland är mina dagar åtminstone lite viktiga... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback