Lördag idag

Lördag morgon.
Mitt huvud känns som det oftast gör när jag råkar vara ledig en lördag. Dvs, inte så bra. :/ En mildare form av migrän skulle jag tro. Lördagsmigrän.

Dagen ser ut som så att först ska jag och brorsan in till stan. Han skulle kolla plattor och jag är sugen på nya örhängen. Kanske måste vi käka nåt där också, för sen blir det att fara på hockey med Matilda direkt efter.
AIK- Färjestad. Dreggla lite över Emil Kåberg(och verkligen inte över Jörgen Jönsson :S) och se på riktig hockey. Och då syftar jag inte på vårt kära hemmalag, som är i världens svacka just nu(?).

Efter hockeyn har jag lovat att ta med mig min shaker och vattenpipa och dra till brorsan igen. Han ska nämligen ha fest ikväll. Ingen fest jag kommer att närvara på dock. :P
Själv ska jag städa ikväll. Det behövs. Big time.
Och då skiter jag i att det är lördagskväll. Disken har tagit över mitt kök så.

Men nu måste jag göra mig klar.
Ciao!

image663


Kommentarer
Postat av: Ravnseline

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback