Nej då, jag är bara lite irriterad

Jag är förbannad!

Jag tar mig inte till en mataffär för att handla. Har ingen bil och jag hatar att handla på Coop. Och både mitt kylskåp och mitt skafferi ekar. Som vanligt är det enda som finns i kylen alkohol, sylt och tobak. Värsta fetingmiddan...not!

Sen hatar jag mig jävla förkylning. Gå över nu feberhelvete! Har feber, men är ändå rastlös som satan. Usch, hate it!

Förkylningen har också gjort att jag de senaste dagarna varit fucking isolerad i min lägenhet. Knappt träffat nån och inte ens gått på stan.
Men å andra sidan har jag sparat en hel del pengar på det...

Sen är jag förbannad för att jag ska jobbar fem dagar i sträck, med start imorrn. Speciellt då jag som sagt var inte gjort något vettigt då jag varit ledig.

Fuck it!

Kommentarer
Postat av: Gildblog

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback