Nya planer

Jag måste ju söka jobb, så är det bara. Har i och för sig levt länge bara på att jobba extra, men det är tufft. Lite för tufft för min extravaganta livsstil. Haha... :P

Planen är i alla fall den att söka ett jobb varje dag tills nyår. Det borde bli drygt 50 sökta jobb(som om det kommer att hända...). För jag räknar ändå med att få jobba en del under december, det brukar aldrig vara något problem.
Får jag inget jobb på det sättet, så har jag en back-up-plan. Skulle inte back-upen funka så har jag ev en tredje plan. Men vi får se. Jag är värdelös på att planera. That's the problem! ;/

Sökte ett jobb igår, och har hittat ett till att söka idag. Men det blir ikväll när jag slutat jobba.
Nu måste jag göra mig i ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback