Persbrandt

Jag har kommit på mig själv att jag har blivit jävligt gammal på sistone. Nej, det är inga gråa hår eller stödstrumpor. Mitt senaste ålderstecken är att jag har börjat se lite för mycket på SVT.
Kanske har SVT hottat upp sig lite, eller så är jag helt enkelt bara äldre.

Hur som helst vill jag tipsa om
SVT Play. Där kan man kolla på de flesta program som man råkat missa.
Perfekt tycker jag! Dessutom kan man ju se alla veckans avsnitt av Andra avenyn redan på söndagen då det första går på tv, bara en sån sak!

Dagens SVT-tips är förra veckans avsnitt av Närbild, där Persbrandt intervjuades.
Visst har han blivit mer öppen och glad i intervjuer? Känns så i alla fall...
Han är vältalig, rolig, mänsklig och framförallt en oerhört charmig man. Förstår varför kvinnorna faller som käglor framför hans fötter...


image667



Kommentarer
Postat av: Williamanne

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback