Renar på torget och heta Hamza

Imorrn är jag ledig. Förhoppningsvis hittar jag på nåt vettigt, men förmodligen blir det inte så i alla fall.
Kanske hittar jag och mamma på nåt. Hon är också ledig.
Brorsan med, men han ska nog städa skulle jag tro. De hade nämligen fest igår...till fem i morse. Det är bra att han har börjat gå i mina fotspår...not. De råkade tom ha lös toadörren. Don't even ask...skulle jag tro. :P


Men jag har bakat saffranskaka ikväll. Mycket enklare än att baka lussebullar, och faktiskt nästan lika gott också. I like! :)
Har självklart sett Andra avenyn också. Trist att man inte fick se nåt hur det gick för Tony. Hade ju väntat en hel vecka på det. :/ Men shit alltså, Hamza är het! Och varför ska de hela tiden envisas med att visa honom med så lite kläder som möjligt? Fast, jag klagar inte direkt... ;D Kul att man fick se mer av honom och Karim idag. Var länge sen sist. Och tönten David...what's up med att vara typ skallig i hans ålder? Usch...sånt skrämmer mig. :S


Nu ska jag göra klart adventsljustaken och kanske plocka fram mer julpynt.
Och på tal om det... Det var renar på torget idag. Jag vet ju att vi bor där vi bor, men seriöst...renar? Fast de var faktiskt jättesöta. :)





Kommentarer
Postat av: Dominicveronika

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback